Od poniedziałku 4 maja Kasa i Biuro Obsługi Abonenta w siedzibie TEL-KAB przy Prusa 92 wznawiają obsługę bezpośrednią. Będziemy działać w standardowych godzinach pracy jednak w z zachowaniem nowych zasad obsługi w związku sytuacją emidemiologiczną na terenie całego kraju.
Co się zmieni?
- obsługiwani będą tylko Klienci posiadający maseczkę ochronną zakrywającą nos i usta;
- w całej przestrzeni biura (kasa i obsługa klienta) mogą przebywać jednocześnie maksymalnie dwie osoby;
- przy każdorazowym wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce;
- osoby oczekujące na swoją kolej będą proszone o przebywanie poza biurem, na zewnątrz budynku.
Należy jednocześnie pamietać, że nadal większość spraw można załatwić u nas zdalnie bez wizyty osobistej (szczegóły tutaj)
- zamawianie usług: 22 415 00 00 wew. 1
- płatności: 22 415 00 00 wew. 2
- pomoc techniczna w przypadku braku usług: 22 415 00 00 wew. 3